۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

راهنمای مشارکت در کارهای داوطلبانه

راهنمای مشارکت در کارهای داوطلبانه

سایت کاریابی و آگهی های استخدام کارزیلا برای گسترش فرهنگ مددکاری، برنامه های انسان دوستانه، امور خیریه و فعالیت های مفید برای جامعه تسهیلات جدیدی برای انتشار آگهی دعوت به همکاری از داوطلبان مشارکت در امور انسان دوستانه، امداد رسانی، عام المنفعه و خیریه را ایجاد نموده است اطلاعات دقیق تر در مورد این طرح را در مطلب: ابتکار کارزیلا برای گسترش کارهای داوطلبانه و انسان دوستانه می توان ملاحظه کرد.

چه کسانی می توانند داوطلب شوند؟

همه ما، هر کسی با هر توانایی یا ضعفی حتمن می تواند برای سایر هم نوعان خود مفید واقع شود. مشارکت های انسان دوستانه و امور خیریه حق هر انسانی است جدای از اینکه سن، تحصیلات، تجارب، توانایی، ضعف ها و سلیقه های هر یک از ما چیست بدون شک می توانیم با صرف مقداری از وقت و توان خود برای اهداف والا و مشترک سطح زندگی خود و هم نوعانمان را بالاتر ببریم، دردی را درمان باشیم و دستی را بگیریم.

 

گاهی کمک ها و فعالیت ها از هر فردی در هر سنی ساخته است گاهی نیاز به تخصص های خاص است و گاهی شرایط خاص جسمی لازمه مشارکت می باشد اما خیلی از برنامه ها نیز می توانند حتی با مشارکت افراد از کارافتاده یا معلول اجرایی شوند دوران جنگ و حوادث ناگوار زلزله های منجیل، بم و آذربایجان تجارب ارزشمندی را در اختیار نسل حاضر قرار می دهد گاهی کارهای کوچکی مثل بافتن یک کلاه پشمی، جمع آوری و بسته بندی کمک های مردمی و مشارکت هایی از این قبیل اهمیتی حیاتی و تاثیری بزرگ در سرنوشت  یک ملت و هریک از افراد جامعه دارند، حتی در شرایط عادی تعداد زیادی افراد از کار افتاده، بیماران، کودکان بی سرپرست، معلول نیازمند حمایت سایر افراد جامعه هستند. همیشه هم برنامه های جمعی در مواقع بد و در پی حوادث ناگوار به کار نمی آیند، مشارکت در یک برنامه پاکسازی محیط زیست، درختکاری، پذیرایی از مسافران نوروزی، آموزش مهارت های مختلف و بسیاری برنامه دیگر نیز از جمله مشارکت های ارزشمند و عام المنفعه محسوب می شوند

برای شروع می بایست از این صفحه به عنوان کارجو در سایت ثبت نام کنید، سپس با توجه به توانایی ها، تجارب و علاقه مندی های خود پروفایل خود را تکمیل نمایید و یک رزومه منتشر کنید، عنوان رزومه از این قبیل باشد:

داوطلب حفاظت از محیط زیست

داوطلب کمک به کودکان مبتلا به بیماری های خاص

داوطلب کارهای آموزشی و ترجمه متون

پزشک داوطلب برنامه های امداد رسانی

داوطلب نگهداری پاره وقت از سالمندان

برای فعالیت های خیریه هر نوع توانایی، تجربه یا تخصصی می تواند مفید باشد و حتی مشارکت در این برنامه ها می تواند به افراد تازه کار و کم تجربه در کسب مهارت ها و تقویت اعتماد به نفس نقش زیادی داشته باشد. پس چه شما فردی دارای تخصص و تجربه هستید یا فردی تازه کار کم تجربه در هر موضوعی که مایل هستید می توانید اعلام آمادگی کنید.

با اعلام آمادگی افراد مختلف به تدریج جمعیت قابل توجهی از افراد نوع دوست که توانایی مشارکت در زمینه های مختلف را دارند متشکل می شود که در مواقع اضطراری امکان سازماندهی سریع برنامه های مختلف را در اختیار موسسات امدادرسانی قرار می دهد.

رزومه خود را به صورت عمومی منتشر کنید مشخصات تماس با شما به صورت عمومی منتشر نمی شود و افرادی که مایل به تماس باشند از طریق یک فرم تماس که در همه رزومه ها موجود است می توانند بدون مشاهده آدرس ایمیل شما برایتان ایمیل بفرستند و چنانچه مایل بودید به ایمیل ها پاسخ دهید.

همچنین راهنمای نگارش رزومه و حریم خصوصی در کارزیلا نیز اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهد.

اگر پیش از این در سایت ثبت نام کرده اید و رزومه خود را برای اشتغال و پیدا کردن کارمنتشر کرده اید می توانید یک رزومه جدید برای کارهای داوطلبانه نیز منتشر نمایید.

کمک بسیار موثر خود را می توانید از همین الان شروع کنید و افراد و موسسات علاقمند، دوستان و آشنایان خود را با انتشار این خبر از وجود این برنامه آگاه سازید.

می توانید از طرق زیر نیز با ما و سایر علاقمندان همراهی کنید:

پیج کارزیلا در فیسبوک    پیج کارزیلا در گوگل پلاس   کارزیلا در توییتر   کارزیلا در لینکداین     فرم تماس با ما

ایده ها و نظرات شما کمک مهمی محسوب می شود لطفا  نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان در میان بگذارید.

آگهی استخدام کاریابی کارزیلا


راهنمای مشارکت در کارهای داوطلبانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر