۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

راهنمای جذب نیرو برای کارهای داوطلبانه

راهنمای جذب نیرو برای کارهای داوطلبانه

در این پست از وبلاگ کارزیلا اطلاعات دقیق تری راجع به نحوه انتشار آگهی برای جذب نیروهای داوطلب برای امور عام المنفعه و انسان دوستانه ارایه می کنیم. اگر به صورت دقیق در جریان برنامه کارزیلا برای گسترش کارهای داوطلبانه نیستید توصیه می کنیم ابتدا اطلاعات منتشر شده در ابتکار کارزیلا برای گسترش کارهای داوطلبانه و انسان دوستانه را مطالعه فرمایید.

چگونه یک موسسه برای جذب داوطلبان همکاری در برنامه های عام المنفه می بایست آگهی منتشر کند؟

اگر شما نماینده یک سازمان، موسسه، نهاد یا انجمن خیریه و امداد رسانی هستید برای انتشار آگهی جذب نیرو باید ابتدا به عنوان کارفرما در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام از فرم موجود در این صفحه استفاده کنید و دقت کنید که حتمن به عنوان کارفرما ثبت نام نمایید.  اگر قبلا به عنوان کارفرما ثبت نام کرده اید نیازی به ثبت نام مجدد نیست تنها لازم است برای انتشار آگهی استخدام اقدام نمایید.

چند مطلب راهنما در این صفحه وجود دارد که کمک زیادی برای انتشار و مدیریت صحیح آگهی های استخدام یا دعوت به همکاری به شما عرضه می کند. در کل انتشار آگهی استخدام یا آگهی دعوت به همکاری از داوطلبان عینا مشابه هستند تنها تفاوت انتخاب نوع مشاغل است. در تصویر زیر مشخص شده است که برای آگهی جذب داوطلب می بایست نوع شغل را کارهای داوطلبانه و میزان حقوق را ( اگر به داوطلبین حقوق نمی دهید) رایگان انتخاب کنید. سعی کنید آگهی خود را تا آنجا که ممکن است دقیق و گویا بنویسید همه جزُیات کاری، تخصص و تجارب افراد مورد نیاز، زمان بندی، محل کار، اهداف  و مزایای برنامه هایی که نیاز به مشارکت داوطلبان دارند و امکاناتی که در اختیار داوطلبین قرار می گیرد با حوصله توضیح دهید. محل انجام کار را با تایپ نام شهر یا منطقه به فارسی درفیلد مشخص شده بالای نقشه تایپ نمایید و بر روی – بیاب – کلیک کنید تا محل روی نقشه علامت گذاری شود. البته اگر لازم نیست داوطلبین در محل خاصی باشند و مثلا می بایست کاری را آنلاین انجام دهند لازم نیست در بخش محل چیزی بنویسید.

آگهی استخدام داوطلبانه کار

آگهی استخدام داوطلبانه کار

 

مراحل انتشار آگهی را با تکمیل، ویرایش و انتششار فرم ارسال آگهی استخدام دنبال کنید، پس از ارسال آگهی شما مورد بازبینی و در مدت کوتاهی منتشر می شود. این آگهی ها همزمان در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و گوگل پلاس نیز منتشر می شوند.

خواندن راهنماهای موجود در این صفحات اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر مطالعه راهنمای های فوق، همچنین بازدید از سایت و استفاده از امکانات آن،  می توانید از طرق زیر نیز با ما و سایر علاقمندان همراهی کنید:

پیج کارزیلا در فیسبوک    پیج کارزیلا در گوگل پلاس   کارزیلا در توییتر   کارزیلا در لینکداین     فرم تماس با ما

ایده ها و نظرات شما کمک مهمی محسوب می شود لطفا  نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان در میان بگذارید.

با سپاس

تیم سایت کاریابی و استخدام کارزیلا

 

 

آگهی استخدام کاریابی کارزیلا


راهنمای جذب نیرو برای کارهای داوطلبانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر