۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

تنظیم اعلان یا نوتیفیکیشن های فیس بوک

راهنمای استفاده از فیس بوک

فیسبوک اعلان ها یا نوتیفیکیشن های مختلفی را به اطلاع کاربران خود می رساند. این اعلان ها برای یادآوری و اطلاع دادن از فعالیت های او و فعالیت های مرتبط به او از چند را به اطلاع کاربر می رسد.

در تصویر زیر شرح کامل و شیوه تنظیم این اعلان ها و نوتیفیکیشن ها قابل مشاهده اند.

یادآوری نوتیفیکیشن فیس بوک

تنظیم یادآوری ها یا نوتیفیکیشن در فیس بوک

تنظیم اعلان ها و نوتیفیکیشن های فیس بوک:

بیشتر اعلان ها یا نوتیفیکیشن ها در فیس بوک را کاربران از طریق آیکون کره زمین در بالاترین بخش صفحات فیس بوک سمت راست مشاهده می کنند.

اگر روی این کره زمین کلیک کنید در پنجره کوچکی که باز می شود با کلیک روی عبارت settings می توانید وارد بخش تنظیم های مربوط به این یادآوری ها شوید که تصویر فوق برای تنظیم همه نوتیفیکیشن های فیس بوک انتخاب های مختلفی را به کاربران می دهد.

در جایی که با پیکان قرمز مشخص شده است به ترتیب از بالا با سه انتخاب زیر می توانید تنظیم های اعلان های ارسال شده به خارج از فیس بوک را انجام دهید:

ایمیل Email –  در این جا می توانید تنظیم کنید که کدام اعلان ها برای شما ایمیل شود.  همه اعلان ها، هیچ کدام یا فقط اعلان های خیلی مهم.

مورد بعدی Push Notifications است این مورد مخصوص کاربرانی است که با تلفن همراه مثلا آیفون از فیسبوک استفاده می کنند اینها می توانند تنظیم کنند که آیا اعلان ها به صورت پاپ آپ در صفحه نمایش موبایل ظاهر بشوند یا نه

مورد بعدی ارسال نوتیفیکیشن با اس ام اس است

اما سایر اعلان ها یا تونیفیکیشن ها پس از اس ام اس قرار گرفته اند و نتیجه این نوتیفیکیشن ها همراه با نشان دادن اعداد قرمز بر روی آیکون کره زمین به چشم می خورد و  به صورت زیر است:

فعالیت هایی که به شما مرتبط می شود یا Activity that involves you  این نوتیفیکیشن مربوط به زمانی می شود که کسی شما را در یک کامنت منشن Mention کند یا کامنت و نظر شما را لایک کند.

مورد بعدی مطلع شدن از فعالیت های دوستان نزدیک Close Friends Activity است که می توانید انتخاب کنید فقط در فیس بوک مطلع شوید یا برای شما ایمیل هم بشود

مورد بعدی اطلاع از Tag شدن است که می توانید انتخاب کنید در صورتی که توسط سایر افراد؛ غریبه ها یا دوستان تگ شدید فیس بوک به شما اطلاع بدهد.

موارد بعدی مربوط به صفحاتی است که شما مدیریت می کنید و گروه ها و برنامه های کاربردی فیس بوک یا Apps که در هر مورد می توانید تنظیمات لازم را برای دریافت نوتیفیکیشن ها انجام دهید.

 

راهنمای حریم خصوصی در فیس بوک نیز از مطالب راهنمای بسیار کاربردی برای استفاده از فیس بوک محسوب می شود.

 

 

نوشته تنظیم اعلان یا نوتیفیکیشن های فیس بوک اولین بار در راهنمای استفاده از فیس بوک پدیدار شد.


تنظیم اعلان یا نوتیفیکیشن های فیس بوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر