۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

ایمیل های باهوش‌تر

سایت کتاب ۱۱۳

نگاهی به کاربرد و تاریخچه ایمیل نشان می دهد این ابزار ارتباطی هر روز گسترده تر و مهم تر می شود. امروزه تعداد ایمیل ها و حجم ارتباطات کاربران به طور متوسط ۱۰ برابر ۵ سال پیش است.

زوبنی Xobni با ابزاری به نام اسمارترSmartr امکاناتی برای متحول کردن و بهره وری هرچه بیشتر در استفاده از ایمیل در اختیار کاربران قرار می دهد.

اسمارتر با ایمیل جیمیل٬ آوت لوک Outlook یا یاهو یکپارچه می شود و با شناسایی افرا٬ آدرس ایمیل٬ اکانت فیس‌ بوک و توییتر٬ شماره تلفن و حساب لینکداین همه اطلاعات مربوط به یک‌نفر و تاریخچه ارتباطات شما با او را آرشیو می کند٬ آرشیوی که خودکار و بدون زحمت ایجاد می شود.

ابزارهای مختلفی این کار را انجام می دهند یک دلیل معرفی اسمارتر این است که داشبورد آن درون میل باکس قرار می گیرد و برای استفاده از آن نیاز ندارید مرتب به سایت دیگری سر بزنید.

یکی دیگر از امکانات جالب اسمارتر تهیه لیستی از توییت های افرادی است که برای شما پیش از این ایمیل زده اند. به این ترتیب کاربر به اطلاعات دقیقی از آنچه افراد مرتبط با او در رسانه های اجتماعی می گویند و انجام می دهند دسترسی می باد.

اسمارتر همچنین با فیس‌بوک٬ توییتر٬ لینکداین یکپارچه می شود  برنامه هایی تحت آندروئید و IOS برای گوشی های موبایل آی پد و آیفون در اختیار کاربر قرار می دهد

ویدیوی معرفی ( لینک مستقیم از ویمئو):

آدرس سایت: http://www.xobni.com

سایت کتاب ۱۱۳ – گلچینی از بهترین سایت های به درد بخور


ایمیل های باهوش‌تر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر