۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

آگهی‌‌ های استخدامی که منتشر نمی شوند

آگهی‌‌ های استخدامی که منتشر نمی شوند

به ازای هر چهار آگهی استخدام که در کارزیلا منتشر می شوند٬ یک آگهی ارسال شده از سوی کارفرمایان منتشر نمی شود.

 

شاید بی اهمیت بودن نحوه جذب نیروی انسانی ٬ شاید هم عادت به جادادن آگهی استخدام در کادر های بند انگشتی نیازمندی های روزنامه همشهری با عث می شود تعدادی از آگهی های ارسال شده برای انتشار در کارزیلا منتشر نشوند.

با توجه به آمار بالای آگهی های غیر قابل انتشار ٬ به نظر می آید اگر آگهی دهندگان و کارفرمایان محترم به نکات مطرح شده در این پست و سایر راهنمای های موجود در کارزیلا دقت نمایند و از طرفی ایرادات احتمالی و پیشنهادات خودشان برای بهبود سیستم را به ما ارایه دهند بتوانیم با کمک هم٬ کیفیت و کمیت آگهی های انتشار یافته در سایت را افزایش دهیم.

مسلم است افزایش کیفیت آگهی های استخدام باعث می شود آگهی دهندگان بتواند انتخاب های بهتری در هنگام جذب و استخدام نیروی انسانی پیش رو داشته باشند. بهتر است به استفاده از سایت از این دید نگاه کنیم که با همکاری بین کارجویان٬ کارفرمایان و تیم کارزیلا شرایط برد-برد-برد برای هر سه گروه تامین می شود.

آگهی استخدام و کیفیت یکی از مهمترین بخش های هر سایت کاریابی محسوب می شود. از طرفی در پست های گوناگون در وبلاگ کارزیلا سعی کرده ایم به کارجویان کمک کنیم تا رزومه های بهتری در سایت قرار دهند یا برای کارفرمایان ارسال نمایند. آگهی استخدام و رزومه در کنار هم مهمترین محتوای موجود در سایت محسوب می شود.

در این پست ضمن برشمردن فرمت و استاندارد های یک آگهی استخدام نگاهی نیز به یکی دو مورد از آگهی های غیر قابل انتشار خواهیم داشت.

بخش های آگهی استخدام:

یک آگهی استخدام باید شامل این بخش ها باشند. در هنگام تکمیل فرم آگهی استخدام٬ آگهی دهنده امکان درج همه این موارد را دارد و تنها کافیست به صرف یک یا دو دقیقه وقت این موارد را تکمیل نماید.

- نام آگهی دهنده

- لوگو٬ آرم یا تصویر مرتبط با آگهی

- نام آگهی یا عنوان شغلی

- در شرح آگهی درج مواردی مثل تخصص مورد نیاز٬ توانایی های مورد انتظار٬ شرح کلی وظایف٬ تجارب لازم و از این قبیل لازم است. این اطلاعات به کارجو امکان ارزیابی آگهی را با توانایی های خودش می دهد و در بسیاری موارد از تماس های بی نتیجه کارجویان با آگهی دهنده پیش گیری می کند. در واقع صرف چند دقیقه وقت بیشتر در هنگام انتشار آگهی باعث صرفه جویی های بسیار بیشتر در آینده خواهد شد. از طرف دیگر توضیحات دقیق و روشن نشانه توانایی و اعتبار آگهی دهنده است. به همان نسبت ابهام یا ادعاهای عجیب باعث می شود بسیاری از افراد لایق زحمت تماس با آگهی دهنده را تقبل نکنند.

- میزان حقوق آگهی در یکی از دسته های تعریف شده انتخاب کنید این دسته ها از زیر ۱۰۰ هزار تومان ( معمولا برای کارآموزی و یا پیمان‌فرد) تا بالای ۲ میلیون تومان و همچنین حقوق توافقی تعریف شده است. البته مزایای دیگر نظیر پاداش٬ کمسیون٬ بیمه و …  را می توانید در شرح آگهی توضیح دهید.

- محل کار و اشتغال را روی نقشه مشخص کنید اگر در کار با نقشه برای معین کردن محل دقیق راحت نیست دست‌کم نام شهر یا روستای محل اشتغال را در محل مربوطه بنویسید و ایکون – بیاب – را کلیک کنید٬ به این ترتیب شهر مربوطه در نقشه مشخص می شود. انتخاب محل تنها برای کارهای اینترنتی و آنلاین لازم نیست٬ که در این موارد محل اشتغال در آگهی استخدام – هرکجا- قید می شود.

- در فرم مربوط به نحوه درخواست می توانید چیزی ننویسید٬ این فرم برای این تعبیه شده است که اگر لازم است کارجویان به صفحه ای از سایت آگهی دهنده مراجعه کنند و در آنجا فرم آنلاین استخدام را تکمیل کنند آدرس آن صفحه را در این بخش وارد کنید  وگرنه برای ارسال رزومه از طریق ایمیل کارجویان به راحتی می توانند از فرم درخواست آنلاین استفاده کنند که ایمیل های این فرم به آدرس ایمیلی که کارفرما با آن در سایت ثبت نام کرده است ارسال می شود.

اگر کارفرما مایل است آگهی او از برد بیشتری برخوردار شود نیز می تواند از آگهی های ممتاز استفاده کند.

نمونه ای از یک آگهی استخدام کامل را می توانید اینجا ببینید.

و نمونه از از یک آگهی غیر قابل انتشار را در ادامه ملاحظه فرمایید:

آگاهی استخدام منتشر نشده

آگاهی استخدام منتشر نشده

آگهی استخدام کاریابی کارزیلا


آگهی‌‌ های استخدامی که منتشر نمی شوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر