۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

یک خواهش از مدیر محترم این گروه

تعداد زیادی از گروه های فارسی در لینکداین انتشار پست ها و نظرات اعضای خود را منوط به بازبینی مدیر گروه نموده اند. این پست درخواستی  از مدیران محترم این گروه ها است.

مدیر محترم٬

با عرض ارادات در صورت امکان بازبینی پست ها٬ پیش از انتشار را حذف فرمایید و اطمینان داشته باشید این گروه بالنده تر می شود

انصافا صبر کردن برای چند ساعت یا چند روز برای تایید یک نظر هم ملال آور است٬ هم مباحثات را از گرمی و جوشش می اندازد و هم زمان زیادی از مدیر محترم صرف بازبینی پست ها و نظرات می شود. به صورت طبیعی در یک گروه تخصصی چون این گروه کاربران به مباحث نا مربوط نمی پردازند حتی طرح نظرات مجرمانه مسوولیتی را متوجه فردی غیر از نظر دهنده و سایت لینکداین نمی کند.

اسپم ها و نظر دهندگان مزاحم را نیز می توان حذف کرد حذف آنها٬ هم زمان کمتری می گیرد و هم کاربرانی که مشارکتی سازنده دارند  بواسطه احتمال تخلف بعضی دیگر معطل نمی شوند. نکات خاص یا سیاست ها و شیوه‌نامه استفاده از این گروه را نیز می توان تدوین و به اطلاع کاربران رساند که حجت بر آنانکه نابجا می گویند تمام شده باشد. البته این گروه٬ نظرات کاربران و سوالات جنابعالی را دوست دارم و به هر روی سعی می کنم مشارکت داشته باشم اما با حذف بازبینی به یقین اهداف راه اندازی این گروه بهتر محقق خواهند شد.
شاد و سرخوش باشید

 

پ.ن.: شیوه نامه گروه پرشین لینک در لینکداین  به عنوان نمونه در این صفحه قابل ملاحظه است.


یک خواهش از مدیر محترم این گروه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر