۱۳۹۲ فروردین ۸, پنجشنبه

تگ کردن عکس در فیس بوک کار نمی کند

راهنمای استفاده از فیس بوک

اگر برای شما نیز این مشکل پیش آمده است که تگ کردن عکس در فیس بوک کار نمی کند یعنی اصلا نمی توانید کسی را در عکس ها تگ کنید به نکات زیر دقت فرمایید:


 


- می توان تگ شدن را بست یعنی ممکن است بخواهید یک فرد خاص را تگ کنید و نتوانید چون هر کاربر می تواند امکان تگ شدن را تنظیم کند که شیوه جلوگیری از تگ شدن را در راهنمای حریم خصوصی  با عکس و توضیحات دقیق نشان داده ایم.


- اما اگر اصلا نمی توانید هیچ کس را تگ کنید ممکن است فیس بوک امکان تگ کردن دیگران را برای حساب شما به دلیل شکایت افرادی که قبلا تگ کرده اید بسته باشد. اما اول سعی کنید از کامپیوتری دیگر و با یک براوزر دیگر هم امتحان کنید اگر کار نمی کرد ، نگاهی به اپلیکیشن هایی که اخیرا نصب کرده اید بیاندازید ممکن است یک اپلیکیشن و باگ مربوط به آن این مکل را ایجاد کرده باشد اپلیکیشن ها یا Apps  را می توانید از ستون سمت در تایم لاین جایی که لیست پیج ها و گروه ها قرار دارد ببینید. بر روی Apps  ماوس را نگاه دارید و گزینه more  را انتخاب کنید در صفحه ای که باز می شود لیست همه اپلیکیشن ها را می بینید و می توانید آن ها حذف یا ویرایش کنید.  در نهایت اگر با این اقدامات مشکل حل نشد از طریق فرم موجود در این لینک مشکل را به فیس بوک گزارش کنید به طور معمول بین یک هفته تا یک ماه بعد رسیدگی می شود.


برای دنبال کردن اطلاعات مفید این سایت، پیج راهنمای زندگی در فیس بوک را از اینجا لایک کنید.

 


 


نوشته تگ کردن عکس در فیس بوک کار نمی کند اولین بار در راهنمای استفاده از فیس بوک پدیدار شد.


تگ کردن عکس در فیس بوک کار نمی کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر