۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

تنظیم سطح دسترسی پست های فیس بوک

راهنمای استفاده از فیس بوک


برای تنظیم سطح دسترسی به استاتوس، لینک ، عکس و ویدیو هایی که در فیس بوک قرار می دهید هنگام ارسال هر پست ( عکس، ویدیو، استاتوس، لینک، یادداشت یا نوت) می توانید با راهنمایی تصویر زیر تنظیم کنید که سطح دسترسی این پست فیس بوک چه باشد یا به عبارت دیگر چه کسانی بتوانند آن پست را ببینند.


در تصویر زیر می توانید با انتخاب گزینه Public اجازه دهید که هر کسی آن پس را ببیند یا اجازه را فقط به دوستانتان بدهید یا با انتخاب Only Me به هیچ کس غیر خودتان اجازه ندهید آن پست را ببیند. البته اگر شما پستی ارسال کنید و اجازه دهید که فقط دوستانتان ببینند و یکی از دوستان شما آن پست را بازنشر یا Share کند به صورت طبیعی افراد دیگری نیز آن را می بینند.  به همین ترتیب اگر پستی را تنظیم کنید که فقط خودتان بتوانید ببینید اما افرادی را در آن پست تگ کنید به غیر از خود شما آن افراد نیز قادر خواهند بود آن پست را ببینند.


تنظیم سطح دسترسی به پست های فیس بوک

تنظیم سطح دسترسی به پست های فیس بوک



 


درنهایت بهترین توصیه این است که یا متن، عکس یا ویدیویی را در اینترنت قرار ندهید یا به هر صورت آماده باشید که آن عکس، متن یا ویدیو پخش شود و در دسترس کسانی قرار بگیرد که برای شما قابل تصور نیست. در این مورد آمریکایی ها می گویند


What Gose Online, Stays Online ، هرچه آنلاین شود آنلاین خواهد ماند حتی اگر به سرعت آن را حذف کنید ممکن است در همان لحظات نخست پس از منتشر شدن فرد دیگری آن را کپی کرده باشد.


نوشته تنظیم سطح دسترسی پست های فیس بوک اولین بار در راهنمای استفاده از فیس بوک پدیدار شد.



تنظیم سطح دسترسی پست های فیس بوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر