۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

مسدود کردن کاربران چینی

راهنمای استفاده از فیس بوک

با سلام وارادت خاص ونهایت سپاس وتشکر از اموزش های ارزشمندتان عزیزم من چکار کنم که این کاربران چینی یا ژاپنی رو تو صفحه ام مسدودشون کنم هر کار می کنم بلاک هم نمی شن متشکرم از لطف شما


 


پاسخِ راهنمای استفاده از فیس بوک:


با سپاس از دوستی که این سوال را مطرح نمودند.


احتمالا منظور از سوال اسپم های ارسال شده به فن پیج های فیس بوک است و نه پروفایل شخصی، اینجا در مورد حریم خصوصی در پروفایل های فیس بوک توضیحات دقیقی موجود است.


برای مسدود کدن کاربرانی که در پیج های فیس بوک اسپم می فرستند اقدام اولیه بلاک کردن و ریپورت کردن این کاربران توسط ادمین پیج است. در این راه با هر کاربری که اسپم می فرستد می بایست جداگانه برخورد کرد و این روش وقت زیادی از ادمین های پیج های فیس بوک می گیرد به خصوص اگر پیج فن های زیادی داشته باشد و تعداد زیادی اسپم دریافت کند.


اما در بسیاری موارد نظیر آنچه که در سوال فوق مطرح شده است فرستندگان اسپم از کشوری خاص هستند اگر ادمین پیج مطمئن باشد که تعداد فن های موجود در آن کشور قابل چشم پوشی است و برنامه ای برای توسعه کاربرانش در آن کشور خاص نداشته باشد می تواند با استفاده از از منوهایی که در تصویر زیر در بخش edit  هر پیج وجود دارد کشور یا کشورهایی را کلا بلاک کند و یا استفاده از پیج را منحصر به کاربران کشورهای خاصی نماید. باید توجه داشت که چون بسیاری از کاربران ایرانی از VPN و IP سایر کورها برای ورود به فیس بوک استقاده می کنند در انجام این تنظیم باید مراقب بود که کشورهایی که IP آنها مورد استفاده کاربران ایرانی قرار می گیرد بلاک نشوند.


مسدود و بلاک کردن کشور در پیج فیس بوک

مسدود و بلاک کردن کشور در پیج فیس بوک


 


نوشته مسدود کردن کاربران چینی اولین بار در راهنمای استفاده از فیس بوک پدیدار شد.


مسدود کردن کاربران چینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر