۱۳۹۲ اردیبهشت ۶, جمعه

فیس بوکم باز نمیشه

راهنمای استفاده از فیس بوک

حدودیک هفته میشه که وقتی وارد فیسبوک میشم با pc و یوزر و پسوردمو وارد می کنم به جای اینکه پروفایلم باز بشه یه صفحه سفیدرنگی باز میشه که سمت چپ صفحه به صورت نامرتب از بالا به پایین اینها رو نوشته(فیس بوک,پیام ها,پیام های خوانده نشده,درخواستهای دوستی,……تنظیم حریم خصوصی و حساب کاربری و برون رفت).البته این مشکل فقط برای 2 تا ازفیسبوکام افتاده وبقیه ی خانواده با همین کامپیوتر میتونن وارد فیسبوکشون بشن.من هم با لپ تاپ میتونم واردپروفایلام بشم فقط باpc مشکل پیدا کرده.فیلترشکنمhotspot shield.مرورگرم فایرفاکس و ویندوز کامپیوترمxp.فایرفاکسمو ریست کردم ,historyپاک کردم, پسورد فیسبوکمو هم از طریق لپ تاپ تغییر دادم ولی درست نشد.از گوگل کروم هم استفاده کردم ولی باز همون صفحه باز شد.تنها راهی که به ذهنم میرسه اینه که ویندوزمو عوض کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید.


نوشته فیس بوکم باز نمیشه اولین بار در راهنمای استفاده از فیس بوک پدیدار شد.


فیس بوکم باز نمیشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر