۱۳۹۱ آذر ۳۰, پنجشنبه

منتظر پیام‌های ۱ دلاری فیس‌بوک باشید

فیس‌بوک به صورت آزامایشی مشغول پیاده سازی طرحی است که مطابق آن  هرکسی در ازای پرداخت یک دلار می تواند به هر یک از کاربرهای فیس‌بوک پیام بفرستد. دریافت پیام از امکاناتی است که تاکنون کاربرهای فیس‌بوک امکان فعال‌سازی٬ غیر فعال کرد و کنترل آن را در اختیار داشتند اما با روش جدید که به نوعی تقلید از InMail لینکداین محسوب می شود کاربران چه بخواهند چه نخواهند پیام‌های یک دلاری را دریافت می کنند. اقدامی که می توان در پی کاهش ارزش سهام فیس‌بوک تلاشی برای راضی کردن سهامداران دانست.

این خبر را مش‌ایبلMashable  منتشر کرده است٬ و شاید این انتشار را باید در نطفه خفه کردن این برنامه درآمد زای فیس‌بوک دانست٬ چراکه پیت کش‌مور موسس مش‌ایبل موضع‌گیری مخالفی در مورد این برنامه فیسبوک منتشر کرده است٬

پیت کشمور مش‌ایبل

موضع‌گیری پیت‌کشمور در فیس‌بوک

 

پیت کشمور حمله اش را با طعنه آغاز کرده و در پایان هم به صراحت نوشته Not a fan ٬ برای روشن‌تر شدن موضوع باید به یاد داشت پیت کش‌مور که در ۱۹ سالگی سایت مش‌ایبل را راه اندازی کرده است متولد ۱۹۸۵ می باشد و مش‌ایبل امروز با داشتن روزانه بیش از یک میلیون ویزیتور پرخواننده ترین رسانه تخصصی در ارتباط با شبکه های اجتماعی می باشد. رویتر اخیرا مدعی شده است CNN به بهای ۲۰۰ میلیون دلار مش‌ایبل را خریداری کرده است. هرچند اطلاعات دقیقی از این معامله بدست نیامده است. به هر روی مخالفت پیت‌کشمور می تواند دندان گرد فیس‌بوک را از جا برکند.


منتظر پیام‌های ۱ دلاری فیس‌بوک باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر